.

I made this widget at MyFlashFetish.com.
"sebaik-baik wanita ialah apabila diberi sesuatu ia bersyukur dan apabila tidak diberi apa-apa ia berdiam.. Yang menyenangkan hatimu bila melihatnya..dan mematuhimu bila disuruhnya"

Sunday 4 November 2012

kini dan selamanya

Ya ini adalah blog peribadi... kisah diri ini.. setelah beberapa lama, maka blog ini kembali seperti dahulu..dengan lagu yang sama sewaktu mula2 dahulu.. =)
letih dengan asgment? letih dengan kerja? tipu kalau tak letih, namun ia seronok.. =)
Alhamdulillah kerana diuji sebelum ini, dan ia menjadikan aku matang.. terima kasih Ya Allah kerana menguji aku dengan jawatan dan kesibukan ini agar aku mampu untuk melupakan segala perkara yang tidak penting.. Alhamdulillah..

kini usai tahun akhir..selepas ini, bakal menamatkan zaman bujang InsyaAllah.. moga bakal zaujahku setia menanti tanpa pernuh rasa iri hati ataupun perasaan berprasangka..aku tetap setia menunggu.. cuma diri ini agak sibuk..

bakal melabuhkan tirai pembelajaran, ini membuatkan diri ini sebak. tak sangka tempoh pengenalan pantun yang singkat, menjadikan kami rapat sbegini. abg iejan, abg wan, neeya, lulu,ain, azreen, membuatkan aku rapat dengan mereka.sebahagian dari keluarga mereka, ya aku meraikan mereka  dengan pelbagai perangai mereka. kadangkala tengah letih dan jemu, jika bersama mereka ketika latihan mampu membuatkan aku ketawa. teringat sewaktu pertandingan semi final pantun rakyat, itu adalah pertandingan yang paling seronok bagi aku..

namun rezeki tiada ketika itu, namun selepas itu, abg iejan meninggalkan msg kepadaku.. suruh tetap bersemangat. namun tiap kali itu, diri ini sebak. tiba2 mengalir air mata.kerana tidak pernah memberi harapan kemenangan kepada pasukanku untuk memenangi pertandingan ini.. walaupun telah cuba melakukan yg terbaik.namun kuakui bahawa rezeki itu di tangan Allah.. neeya, adalah seorang yang senang tika bersamanya.. seperti lulu.. banyak memberi nasihat dan faham dengan diri ini..sabar dengan kerenah aku... abg wan, seorang yg sangat baik hti.. selalu meletakkan kepentingan org lain mendahului kepentingan individu.. dan plg penting azreen, walaupun telah bnyk kali terasa, namun dia adalah org yg tetap sabar.. dan komited dalam berpantun.. ain, awwab,ayu jarang bersama kami.. ada yg konvo, dan ada yg membawa haluan masing2... namun itulah rencah kehidupan... =)

kini aku mempunyai 2 keluarga berbeda.. satu team pantun ukm..satu team PMUKM.. kedua2nya adalah dua entiti berbeda,corak yang berbeda juga..namun semua itu memberi warna dalam kehidupanku... =)

No comments:

Post a Comment