.

I made this widget at MyFlashFetish.com.
"sebaik-baik wanita ialah apabila diberi sesuatu ia bersyukur dan apabila tidak diberi apa-apa ia berdiam.. Yang menyenangkan hatimu bila melihatnya..dan mematuhimu bila disuruhnya"

Thursday 4 August 2011

siapalah diriku ini.. buat kali pertamanya hatiku ini mula bertaut kepada seorang muslimat. bertapa indahnya perasaan ketika itu. namun Alhamdulillah.. perjalanan dan pengalaman telah mengajarku erti kedewasaan.. dalam beberapa tahun diriku ini cuba untuk melupakannya, namun tidak boleh.. cukuplah hatiku ini menyimpan sahaja perasaan ini..

Aku tetap menunggu walaupun diri ku sedar bahawa aku tidak disukai olehnya. mungkin dia hendak menjaga hati. bayangkanlah..baru sekolah menengah atas ketika itu. jika bermula, pasti panjang masa akan ditempuhi.. lagi banyak dugaan dan liku..

Dalam pada itu juga, semakin ramai muslimat yang hadir cuba untuk menguji hatiku barangkali. namun Alhamdulillah. ak semakin kuat. jika hampir hanyut, aku dikejutkan. syukur kerana aku tidak lagi pernah memberi cinta hatiku ini sepenuhnya kepada mana2 muslimat. begitu jualah yg aku harapkan kepada bakal zaujahku.. moga dia dilindungi dan mampu menjaga hatinya..

Alhamdulillah.. satu pertemuan yang tidak disangka2 telah berlaku.. dan telah menggetarkan hatiku ini sekali lagi.. mungkin..

1 comment:

  1. mudah2an dipermudahkan anda bertemu dengan bakal zaujah mu....insya Allah....
    terima kasih krn sudi kongsi blog anda dgn saya...:)

    ReplyDelete