.

I made this widget at MyFlashFetish.com.
"sebaik-baik wanita ialah apabila diberi sesuatu ia bersyukur dan apabila tidak diberi apa-apa ia berdiam.. Yang menyenangkan hatimu bila melihatnya..dan mematuhimu bila disuruhnya"

Sunday 10 March 2013

Siapa boleh lupa dengan mudah...

tiba-tiba teringat perkara lalu. masih berbekas dan ya, memang sukar untuk melupakan. memang sebelum ini sudah melupakan, tidak langsung mengingatkan tentang perkara lepas. hal ini ditambah dengan kesibukan gerak kerja PMU, PRU, Thesis, Belajar dll.. Allah.. aku seronok dengan keadaan sebegini. namun, baru-baru ini, dimaklumkan oleh sahabatku bahawa ada perkara yang mengingatkan semula aku kepadanya. kali ini, ya, tidak seperti selalu, asyik terfikir, namun cuma terfikir juga =_=" (ayat apa ni)".... hehe.. maksudnya, bila dapat tau apa yg berlaku, membuatkan aku terfikir sejenak. apa masalah yang sebenarnya berlaku. entahlah.. cuma dia yang pilih jalan hidup sebegitu barangkali..

aku merenung masa depan.. one day, if dia dtg semula kepadaku, meminta tolong, adakah aku akan menolongnya? entahlah.. InsyaAllah akan menolongnya, tp sebagai orang biasa yg memerlukan pertolongan dan bukan sesiapa yg penting lagi dalam hidupku... LIFES GO ON!!!!

semoga angin ini berhembus membawa doa di bawah bayu...

2 comments: